Årets hittils hårdaste sågning

Nöjesguiden recenserar ULTRAVIOLET ... hahaha jag älskar dåliga filmer ..måste se denna !!

Ultraviolet


Släpa mig naken över ett gymnastiksalsgolv. Injicera Janssons frestelse i mina vener. Byt ut linsvätskan mot aceton. Ge mig samtliga "Packat & klart"-manus inlästa på CD. Gift bort mig med en fluortant. Peta mig i naveln. Ring och sälj kalsonger till mig när jag äter middag. Skicka mig på bronsålderslajv. Uttala mitt efternamn fel. Skriv in mig i samma samåkningspool som Lennie Norman och Måns Möller. Ät knäckebröd i min säng. Täck mina väggar med Peter Settman-tapeter. Klä mig i KTH-overall och placera mig på ett papier mâché-fordon längst fram i Quarnevalen. Tvinga mig att rensa luddfiltret. Men låt mig för guds skull slippa se om eller tycka något om Ultraviolet, en futuristisk porrfilm utan porr där onda män under ledning av en skurk med tesil i näsan ejakulerar sina automatvapen mot frihetskämpen (eller nåt) Ultravajlet och där alla hennes kluriga metoder att undkomma faran förklaras av skurkarna - Hur gjorde hon det? Aha, hon hade en gravitationsutjämnare! Hur sjutton kunde hon skjuta ut samurajsvärd ur kroppen? Åfan, hon hade en materiahubbeliblubb! Eller förresten, jag ser nog ändå hellre om filmen än delar bil med Lennie.

Hannes Dükler



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback