Bäste herr Eken ...

Var på Morrisey igår kväll .... kan glädja dig med att det var ganska tråkigt , gubben var inte riktigt i form ...
Meeeen   det bet inte på mig för jag lydde Mr Ekens filmtips och gick på bio och såg V FÖR VENDETTA ...
så vad gäller "tråkigt" så är jag numera luttrad .

Jag antar att jag haft en roligare bioupplevelse om de målat duken brun och jag suttit i 2 timmar och sett färgen torka .... eller sett en 9 timmars maratonvisning av tyska glesbyggds-dramat Heimat eller tittat på
7 timmar dövtolkad stumfilm eller .... ja ni fattar .

Otroligt fånig och tråkig film .

I övrigt en superhärlig helg i Stockholm .... Alarm Rock på Kafe 44 var superbt  . . nåt för Eken tror jag .

Kommentarer
Postat av: eken

Jag tror att det blir bättre på bingolotto,Moz alltså, inte V for vendetta för den är ju redan årets bästa! Vad är Alarm Rock?

2006-04-03 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback