Farsor (på hjul) på stan

Tog en liten sväng med långboarden igår ... fan vad jag älskar att åka bräda .. kommer man nånsin att sluta ? det blir väl den dan man inser att man ser löjlig ut . Är så sugen på miniramp ..var länge sen .. men det dämpas lite av att gumman nästan pissar på sig av skratt varje gång jag nämner att åka i ramp .. hon har alltid haft pojkvänner som åkt bräda , jag är väl inte lika flink som de är idag men betänkas bör att de glinen var inte ens påtänkta när jag gjorde min första "Ollie"  . fick min första bräda nån gång kring 75-76 ganska svindlande faktiskt ..

Kommentarer
Postat av: Sven

du är jättegammal

2006-04-19 @ 11:44:09
Postat av: simon

men jag dåååå???
jag ville också åka ;)
¨snart är hon här!!!!! le godess le speeeeed!!

Old is cool! oldschool

2006-04-19 @ 17:01:24
Postat av: Risberg

Första brädan -75-76, ja ja ja
Känns ju inte som du gjorde en ollie på brädan -75.
På den tiden var väl det stösta tricket at man "hattade" en par meter innan man var helt slut.
Brädan var säker en sån dära plasthistoria som köptes på domus i Nyköping!!?? : )

Fast när jag tänker efter så var väl du typ 16 bast -75, så det tricksades väl massor i Okkle.

KrampårejgammelFarbror
kärlekfrånlillfarbror

2006-04-20 @ 00:56:47
Postat av: eken

Stapelbädden står o väntar på dig. Har du åkt där en gång så vill du nog aldrig se en miniramp igen.
Longboard känns inte heller så lockande, min har dammat igen fullständigt, man har fått betong på hjärnan!

2006-04-20 @ 23:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback