Grannar / Dunka dunka

de perioder i mitt liv som jag bott i lägenhet så har jag nog varit "grannen som gud glömde" ... ja ni känner ju till att jag älskar mina skivor .... och att på en efterfest slå på "son of mustang ford" eller "leave them all behind" var snarare regel än undantag ... nu är man lite äldre .. och under rusdryckers inverkan spelar man antagligen samma saker kl 03.22 ... fast inte lika ofta .

Nu till mitt problem :

Har flyttat till ett litet mysigt hyreshus mitt i stan .. ovanpå bor min jobbarkompis Nicke ... han har fest typ 3 gånger i veckan .. hoppar och dansar till "melodifestivalen best of" på varje efterfest till kl 04.22 ...

Huset är så jävla lyhört ... väggar och tak verkar vara av "papier mache"  ... men det är såå pinsamt att klaga...försökte idag men han bara skrattade och trodde jag skojade  - VARÅÅ .. Gillar du inte Bengtzing hon är ju skitfin !! blablabla ..

Svårt läge !

det värsta är att han hör inte mig .. det gör bara min granne under ..så när jag försöker ge igen så kommer han upp och är sur ..


Kommentarer
Postat av: SIMON

skicka ett anonymt brev så att han tror att det är grannen!! =)

2006-04-12 @ 16:59:13
Postat av: Sven

Ge han på flabben!

2006-04-12 @ 23:17:19
Postat av: eken

Pissa i brevlådan!

2006-04-13 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback