Skurkar på nätet ..

Konstiga Nigeriabrev och bedrägerier fortsätter komma in på mailen från skummisar som vill köpa min ipod ... kolla denna ... hahaha ... tror farsan stavar bättre (analfabet) .

"
Hälsningar,

Jag intresseras, i att köpa din ipod till den min sonen, som stag i det enigt påstår, kunde dig, låter mig veta hur mycket den går att kosta mig som överför ipod en till her inklusive sändningsen kostar

Få baksida till mig, så snart som möjligheten och l5At mig vet typen av paymenten som du önskar att acceptera.

Väntan I att höra från dig.

Hälsningar,

mary.


Kommentarer
Postat av: Sven

Sälj skiten till han!

2006-04-29 @ 12:16:04
Postat av: Anonym

jag tycker att den där Mary verkar schysst..

2006-05-02 @ 22:32:43
Postat av: simon

jag tycker att den där Mary verkar schysst..

2006-05-02 @ 22:39:13
Postat av: simon

jag tycker att den där Mary verkar schysst..

2006-05-02 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback