Grattis Sven (i brist på annat)

Till nya jobbet !!

Farbror sven har fått jobb på en bra "italienare" i Malmö ... detta oroar mig lite ...
vet Sven vad en Fritto Misto är ? kan han uttala Putanesca eller Gnochi con Melanzane eller Canneloni Ripieni .. nåja ... han är en mycket duktig kock och jag antar att han är en Italienar-wannabie som alla andra så det skall nog ordna sig .

Och jag kan mycket väl tänka mig en liten grabbresa i matens tecken till norra italien med mig andreas och sven ..
62280-255

Kommentarer
Postat av: eken

Wow, där satt den. Sven=Italienarwannabe!?!? Om du hittar ett hästhuvud i sängen någon morgon så vet du vem som är skyldig.

2006-08-31 @ 23:14:53
Postat av: Sven

Italien är fint land om man bortser från urinvånarna.

2006-09-01 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback