Le Grand Final

Nästa år fyller jag 40 .
Det ska bli härligt faktiskt . jag har ingen som helst åldersnoja ... det roliga är att enda gången jag haft det var i 25 års-åldern ... och jag märker på sara att hon har det nu .. hon verkar tro att "livet" börjar ta slut och att hon måste hinna se och göra ALLT nu !! grejen är att de mest aktiva åren och de roligaste har varit från 30 till nu .

Många tror att jag lever i en ständig ålderkris bara för att jag inte lever som min ålder .. åker bräda går på festivaler o s v . ... men det är precis tvärtom .

Ser fram emot att bli gammal och bo i en liten by i italien i lugn och ro .
62280-220
  MICKE SANTO 70 ÅR SÖNDAGSPROMENAD I VILLANOVA / ALBENGA

Kommentarer
Postat av: eken

Jag hade också åldersnoja i 25års åldern. Som tur var så gillade jag att dricka o spela musik mer än jag gillade att jobba, det var nog räddningen!

2006-08-04 @ 10:46:51
Postat av: maria

Jag minns den tiden Micke,när allt var alldeles alldeles uuunderbart.. ;- )

2006-11-16 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback