Thåström = Pajas

Näe !!! .. de går inte .. jag kan inte respektera/uppskatta Thåström ... fattar inte vad det är som gör honom till en sån j-a "ikon" i Sverige ??

Ok killen var med i Ebba Grön ... ok killen brann ganska rejält på den tiden ... men sen !!!

Herregud IMPERIET  ... va faan är det ... helt olyssningsbart ... har ogillat det från första sekund ... Eva Dahlgren är t o m mindre pekoral än Imperiet .

och idag när jag ligger i gräset och lyssnar på radio kommer nån ny Thåström-låt...... jesus christ  ... alla de som påstår att hans texter talar till dem ... ojojoj .. sök hjälp !!
62280-229

Antagligen trampar jag på några ömma tår nu ... och det förvånar mig nästan allra mest ... folk vars musik- intresse och smak jag delar kan  helt plötsligt börja yra om thåströms storhet ... jag fattar ingenting !!


Kommentarer
Postat av: eken

Thåström är nog den mest överskattade i svensk musikhistoria. Det ballade ju ur redan på första Ebba plattan. Imperiet ska vi bara inte prata om... Har han peruk??

2006-08-09 @ 22:36:55
Postat av: frasse

thåström de senaste 20 åren är en rätt tröttsam lyssning. har storetåen nåt att säga, förmedla, leverera? nej. han fyller 50 nästa år och vid det laget brukar man vara slut för länge sen. se bara på mig, som en sprängd mumie sedan tidigt 90-tal. fast jag vet varför den förre punklegenden har varit dålig länge och väl, han är djurgårdare...

2006-08-11 @ 08:38:52
Postat av: Spritrik

Jag säger bara fan fan fan vad Thåström suger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback