Ateist Javisst

För att ytterligare späda på tvivlen angående min påstådda ateistiska ådra .. i går var det dags för "Krubb-Bygge" i hemma .
62280-403

Som uppväxt i en strängt katolsk familj med många gamla religiösa seder ........   hahaha det där går nog ingen på  !!! . . hela släkten är Partisaner och farsan är med i Italienska Kommunistpartiet (värvad på en begravning för några år sen) . .  svårt i o f s att tänka sig att farsan är med där ..han spelar golf , ogillar invandrare (??!?!) och röstade på högern i år hahaha .

Jag och farsan byggde krubba varje jul när jag var liten . . det var den viktigaste seden tyckte jag och nu tar jag och Benjamin över den . Köpte en krubba i Milano och igår var det dags att plocka grus, köpa mossa och tillverka polstjärnan av folie .

Benjamin noterade nästan genast en katastrof - Var är de 3 vise männen ?!?!?! det fanns inga med i krubban !! . . det är som hockey utan skridskor , svenne utan lotta , Di leva utan kaftan !!

Hur i hela friden skall vi hitta 3 vise män i gips i detta gudlösa land ? Var bland er hedningar finns det nån som saluför små gips-män med gåvor som myrra , rökelse och guld  ??

Det får bli "Play-dow"-lera . . vilken skymf  !!

Kommentarer
Postat av: I´m with stupid

din mama har ju dubbla uppsättningar, vilket konstaterades redan igår, remember?

2006-12-07 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback