Håll grytan kokande

Sopplunch hos frälsis idag ..bland Jon & Pensionärer (ofta både och) ... härligt , gott och alltid välkomnande !!
62280-402

Anser mig vara en hårdhudad Ateist  som tycker att religon är "ett gift för folket" .. .  men i juletider blir jag lite extra blödig och frälsis skall man alltid stödja .. så idag blev det en liten peng i bössan till och med ... kanske inte så mycket så det blir gräddfil vid pärleporten ..men tillräckligt för att jag skall känna mig som en "god människa" för en stund .( i o f s så tog jag påfyllning och 2 halvor macka med ost/paprika + påfyllning av dricka allt till det facila priset 30:- .. så det kanske jämnar ut sig med de en och femtio jag la i bössan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback