Hårt !!

Såg att Eken var förtjust i In Flames ... jag med älskar att ibland sopa öronen med hårdhet .. ibland kanske man överdoserar på pop och 12-strängade Rickenbacker ... då kan det vara skönt att sätta på nåt av följande :

62280-268
62280-270
62280-269

Har aldrig varit hårdrockare .. punkare visst .. storkonsument av all punk som kom 76-80 efter det blev det pop/svartrock och synt för hela slanten ... det enda "heavy" jag står ut med är ACDC & Motorhead ... och jag älskar Stoner-rock som Fu Manchu ... var på en Iron Maiden konsert härom året och såren efter den hemska upplevelsen får jag bära med mig resten av livet .

Kommentarer
Postat av: frasse

jözzez mannen, det bästa band som nånsin klivit på jordens yta. hüsker dü slog och slår allt befintligt och icke befintligt. ta en tjockisgitarrist, en mustaschbasist och en långhårig drulle på trummor och du har denna kompakta minneapolistrio. amen.

2006-09-13 @ 12:52:51
Postat av: anecdoteman

Uj!
Måste bara flika in "LP" av Head of David när folk börjar snacka hård musik.
Nytt i genren är Wolf Eyes, t o m en halvdöv trummis som jag blev skraj för dem på accelerator big one för nåt år sedan(hela Sonic Youth stod å headbangade hela konserten).
mors : )

2006-09-14 @ 02:04:46
Postat av: Sven

I Lasse-Stefan har dom cowboyhatt. Det räcker för mig

2006-09-14 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback