Psycho-Hill

På min morgonmotionsrunda imorse kl 06,30 .. sprang jag förbi Psycho-hill ... en sjuk backe bakom psyket i Nyköping .
image614

Det är förstås väldigt svårt att se lutning och längd på bilden ... men jag står 1/3 upp i backen ..den är  riktigt lång alltså och har ett perfekt lut .. det går vansinnigt fort mot slutet och det är ungefär 1/3 del som man har åkt ..men i år skall hela tas !! problemet är nämligen att mot slutet gör vägen en tvär höger-sväng så enda sättet att klara backen är att lägga sig ner med handskar i svängen i 70 knyck !! skall försöka få med mig Simon på detta suicide-mission till helgen !!
image615


Kommentarer
Postat av: Eken

Du får skaffa/"bygga" såna där slidevantar med puck i handflatan. Såg ett par med skärbräda ditlimmad( nej inte hela!) Ni Indie-mjukisar har väl inte skinnjacka annars är det rätt skönt när man åker omkull. Lycka till!!!!

2007-04-18 @ 10:56:35
Postat av: jag

Tack eken hahaha .. dessa saker är ju inga nyheter för direkt .. men testade för några år sen med plastskärbrädeshandskar .. hua .. inte roligt att lägga sig ner i de farterna ... och visst nån skinnpaj hänger inte i garderoben och poplin och gabardin-jackor skyddar ju inte lika bra .

2007-04-18 @ 12:56:52
Postat av: Simon

i am on it. Och jag är gammal punkare så jag tar med min skinnjacka!
Kawabungaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback