Klubba

Min image har redan totalraserats efter bloggar om Mauro Scocco & Kent bl a .
Så "here we go again" ...

Jag var snudd på fanatisk försvarare av Popsicle under lång tid ( och i viss mån än i dag ) ... de gjorde soundtracket till mitt liv under några år på tidiga nittiotalet precis som Morrisey / The Smiths och Brända Barn gjort under 80-talet .. man behöver sånt . och reunion-konserten för 2 år sen var helt fantastisk ... har sett dem 3 gånger live .. man slås av vilket jävla oväsen dessa poppare kan åstakomma .Punkfarbröderna tuggar förstås fradga .. men punken lämnade jag bakom mig redan 82-83 och blev popsnöre . Först idag har jag vänt och börjar uppskatta punken igen .

Se här .. helt Jävla klassiskt .. ok tidens tand har gnagat rejält .. men vilka låtar :

Popsicle- Undulate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback