Film Quiz 2007

En sak som jag ser fram emot inför "Road-trippen" i helgen ... är att få sitta och köra film-quiz med Rickard . förra gången körde vi på hemvägen och började i Jönköping .... funkar så att man säger en film och näste man måste säga en film på sista bokstaven i första filmen o s v .... Risberg var ett nervvrak redan i Norrköping ... (han deltog inte ..bakfull) . . jag och Rikard fortsatte . .  jag tror det var vid kungens kurva Rikard efter en halvtimmas övervägande utbrast STEKTA GRÖNA TOMATER eller nåt liknande och Johan "Krackelerade" totalt hahahaha  . .  har aldrig sett johan så irriterad tror jag. LÄGG AV MED DET DÄR JÄVLA SKITEN ... DET ÄR INTE ROLIGT !! vi la ju givetvis inte av . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback