Vilket otäckt hot ...herregud bespara oss !!!

"Det blir mycket rumpa och tuttar"
Anna Book har en plan för hur hon ska nå finalen i schlager-SM.
Hon ska charma landets män - genom att visa upp sina behag.
- Det kommer att bli mycket rumpa och tuttar i mitt framförande, säger Anna Book till Expressen.se.

 
Anna Book har segertaktiken klar inför Melodifestivalen - mycket hud. 
Artisten Anna Book har vinnarkonceptet klart inför den första deltävlingen av Melodifestivalen i Jönköping.

Mycket hud
För att få männen i tv-sofforna att rösta på henne kommer det att bli mycket naken hud och uppvisande av brösttillgångar. Dessutom kommer även bakdelen att ha en betydande roll, berättar hon.
- Det kommer att bli mycket rumpa och tuttar i mitt framförande, så mycket kan jag berätta, säger Anna Book till Expressen.se.
Men hon vill inte berätta hurdana scenkläder hon kommer bära.
- Scenkläderna är i alla fall klara sedan länge, men jag kan inte avslöja hur de ser ut.

Starkt startfält
Annas bidrag, "Samba Sambero", är för henne en riktig schlagerlåt. Hon möter bland Tommy Nilsson och Andreas Lundstedt i deltävlingen i Jönköping den 3 februari. Anna, som med dängan "ABC" 1986 slog igenom som yngsta artist någonsin i Melodifestivalsammanhang, ser fram emot att stå på scenen igen.
- Det är ett starkt startfält och det kommer att bli jättekul. Jag har haft mycket att göra och har inte hunnit med att förbereda mig så mycket, men jag är ändå redo för det här, säger Anna.

Kommentarer
Postat av: Simon

SKÖKA! och sånt sänder dom på tv!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback