Working Class Zero

Har tjatat om detta förut här :

En sak har jag lärt mig de senaste åren ... - Man blir aldrig "bedömd" utifrån vad man gör , man (jag)  kommer alltid att värderas på andra grunder .

Min "slackerstil" gör att jag alltid behöver jobba dubbelt så mycket som mina arbetskamrater för att det skall synas , det faktum att jag INTE är sport-intresserad och inte vet vad elfsborgs "stjärn-back" heter i mellannamn gör att jag alltid anses vara andra/sista-handsvalet när någon behöver hjälp .


Hatar det här skiten , önskar jag var min egen chef igen , tyvärr så sumpade jag den grejen ochså .


Kommentarer
Postat av: Simon

stick it to the man ideologin är svår att ta sig genom livet med! men är man en envis jävel (från södra europa) va ska man göra? stå på dig eller rulla runt! kramis

Postat av: evilhoney

Det är inte roligt det där, men vad fan gör man när man lixom inte kommer någon vart?
Simon: rulla runt låter roligt, jag kör på det!

2007-01-23 @ 23:13:02
Postat av: babycake

Jag har ett liknande problem. Inte som ditt, att folk tror att man inte kan nånting för man ser ut som slacker. Mitt problem är att jobbarkompisar och chefer tycker jag ser så oslacker ut så de förväntar sig istället att jag ska va asbra på en massa saker som jag egentligen inte vet ett skit om. Inte riktigt samma sak, men ändå...Jag ska slacka ner mig lite mer så förvinner problemet. Bye bye proper, hello Micke Santo!

2007-01-24 @ 08:15:53
URL: http://chives.blogg.se
Postat av: frasse

jag vet inte heller vad elfsborgs stjärnback heter.
vad är elfsborg förresten, ulf elfvings utedass?

2007-01-24 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback