h-fred

Jepp .. farbror micke skall inte gå på h-fred för första gången på 20 år !!
känns ganska konstigt faktiskt ... att jag uthärdar detta utan att famla efter suicidala atiraljer som snara , pickadoll eller Cara Cara Mia-singeln är att :
A.  Skitband som spelar ( som om konserterna har varit anledningen till att jag tillbringat 1 vecka varje sommar i nåt dike i de småländska skogarna )

B. Min vän Erik Kaill skall gifta sig och jag skall laga deras bröllopsmiddag och Hell on Wheels skall spela på festen

C . Jag & Sara skall till Bennicassim festivalen !!!


Sara har köpt lördagspass dock ... och jag är lite avis på att hon skall se Henry Fiats Open Sore ..

Såg dem i Emmaboda för 6-7 år sen ... svalor byggde bo i min mun !!

Kommentarer
Postat av: s

är du snäll kanske jag har med en present

2007-06-13 @ 08:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback