Ockle-Gangstas gör stan ..

Min gode vän Walle .. (se bild). . ringde ...image695 
... han skulle fåbesök hemma i sitt kollektiv i Stockholm av 2 klassiska Oxelösunds-Gangsters .. bröderna Döring ..hahaha
2 riktiga småstads-hustlers med minst sagt brokigt förflutet .. men riktigt sköna typer givetvis .. ärendet för besöket och en anledning för stockholmarna att hålla sig inne ikväll är att denna trio skall "supa te" och gå på Mötley Crûe !!
blir nästan lite avundsjuk faktiskt ...tror det kan bli riktigt intressant .
image696

Men jag är verkligen inte från hårdrocksvärlden och förra gången jag gick på en sån konsert för jag trodde det skulle vara lite småkul typ Spinal Tap .. var för 3 år sen IRON MAIDEN i Globen .. den värsta upplevelsen i mitt liv ..bär fortfarande mentala ärr efter det !!

Kommentarer
Postat av: s

fan, Walle skulle ju kunna gå som den femte medlemmen på dendär bilden. Lite mejk bara

Postat av: Eken

Iron Maiden är riktigt usla. Trummisen är kompis med Lasse Berghagen o spelar i cykelbyxor!! Tacka vet jag Nifelheim.

2007-06-05 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback