Skivfynd ..

..denna månad har jag jobbat in lite pengar och har unnat mig några vinylskivor på auktioner .
vann detta mästerverk för 69:- !! ... Echo's - heaven Up here .

Ägde den en gång i tiden .. tror jag sålde den till en skivbörs och köpte marinella ... sånt man ångrar !
image743

Önskar det var bättre väder ... då skulle jag ta med min bärbara vinylspelare:
image744

Och sätta mig i trädgårn ( vid mitt nya Te-bord's-fynd för 50 spänn) och spela upp för sara
och sippa rose och läsa Chuck Klosterman - Killing Yourself to live .
image745

Kommentarer
Postat av: Eken

Jag omsatte delar av min vinylsamling i Aurora(innan dom sänkte alkoholhalten, 14,5 funkade inte!)
Bring on the dancing horses!!

2007-06-27 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback