West Coast

På onsdag bär det av till Strömstad för kundbesök och Utgång ... ska bli intressant att se om jag kan ändra uppfattning om västkusten  ...
image723

Har alltid haft problem med den sidan (arslet) av sverige ... kan vara så att jag ogillar invånarna snarare än platserna .... ungefär som mitt ogillande av hundar ... det är alla "matte & Hussar" som är problemet .

"Västkustare" besitter en "översittar-attityd" och ett självpåtaget "rolighets-minister-beteende" som jag finner outhärdligt .... och alltid får man höra .. - Men vadå ?!?! Göteborgare som är så "goa" gubbar ... och det är sååå fint i Smögen !  ... ähhh säger jag !!

Men vi får väl se .. jag dyker in i detta som självaste Wallraff och lämnar rapport på torsdag .

Eder utsände.
East Coast forever

Kommentarer
Postat av: Sulan

Tack! Som gammal Västkustbo och "självutnämnd rolighetsminister" kan jag helt enkelt inte låta bli:
Oscar är intagen på Sahlgrenska.
Syster Beda tar tempen.
-Oj då, säger hon 40,2 det var mycket.
Oscar matt:
-Å ändå så e de i skuggan.

2007-06-18 @ 13:17:35
Postat av: saint

Mina damer och herrar .. vi tar detta som bevis för min tes hahahaha

2007-06-18 @ 13:28:06
Postat av: s

ja och så är det ju dendär jävla Annika Lantz. För hon är väl från Göteborg, eller hur var det du sa...?

2007-06-18 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback