Härmar Sara / 4 av mig

A) Fyra jobb jag haft:
1. Servitör
2. Dagiskock
3. Resesäljare
4. Cafe-ägare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Amelie
2. Enfaldige Mördaren
3. Brazil
4. Evil Dead Trilogin

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Oxelösund
2. Nyköping
3. Stockholm
4. Albenga ( sommarlov)
D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Little Britain
2. Dokumentärer
3. Father Ted
4. Musikbyrån
E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Italien
2. Grekland
3. Thailand
4. Malmö
F) Fyra bra band:
1. The Sound
2. The Smiths
3. Guided by voices
4. Pixies

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Allt Farmor gör
2. Bagni Vadino's Musslor
3. Sushi
4. Pasta Marinara

H) Fyra ställen jag vill åka till:
1. Skottland
2. Sydamerika
3. Barcelona
4. New York

I) Fyra  låtar jag älskar: blev 7
1. This Charming man - The Smiths
2. Almost with you- The Church
3. Alec Eiffel - Pixies
4. Pearl - Chapterhouse
5. Stranded - The Saints
6. Love song - Simple Minds
7. Radio - Teenage Fanclub

Kommentarer
Postat av: Sara

hörru våra listor är ganska lika :) Men jag glömde ju "Promised you a miracle", det är ju en av mina favvolåtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback