Perfekt lördag .. Mall:

Frukost i sängen
image546

Förbereda Chillin inför grabbmiddan/inte spara på peppar !
image547

Träffa gamla vänner i Replokalen och dricka öl/spela punk & Pop  . Sören Erik Patrik Micke"JUnior" och jag
image548

Sen partaj hemma hos mig med anarki vid Skivspelaren , grabbarna fick ta med sig 5 vinyl var .. helt underbara skiv-val ... Israelisk Svart-rock , Sham 69 (!!) , Ride , The Saints , Dead Kennedys mm
enda bilden jag hittar efter replokalen är den nedan ... men in i dimman var det ..Puben och Birgers Bar och en liten kort efterfest för att sen åka hem och spela ännu mer vinyl ( jag & patrik ..de tappra) .
image549

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilken fin bild på mig då, verkligen fin. Stolt sambo antar jag...

2007-03-12 @ 09:41:40
Postat av: Sven

ser ut som en toppendag! Men solskensöl på Lilla Gallia är aldrig fel det heller

2007-03-12 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback