Butterfly Museum .

Jag är basist i Butterfly Museum .

En mycket god vän till mig Frasse var det innan mig .
Jag blev enormt hedrad av att bli tillfrågad , B M var de stora lokala hjältarna
när det begav sig och "reunion-spelning" på min fest var helt enastående .

Men Frasse tyckte att det räckte med den spelningen och hade ingen lust att fortsätta .. med
all rätt kan tyckas .. gubbar som börjar spela igen på ålderns höst för att få ett sist ryck av känslan
av att vara rockstjärna är sällan en vacker syn .

image919

De andra i bandet däremot fick en enorm kick av gensvaret och hur kul det var och ville fortsätta .

När jag blev tillfrågad så förutsatte jag att allt var utrett med Frasse .. det var inte riktigt så och jag tror han blev
aningen stött och ledsen , det hela blev lite klantigt hanterat  .

Jag vill bara använda bloggen här för att jag vet att du Frasse läser den ibland ( dina syrliga kommentarer är allt som oftast knivskarpa) och jag vill att du skall veta att om du inte velat att jag skulle göra detta och vår vänskap stog på spel ..så skulle det vara ett enkelt val för mig .. till din fördel  ! 

Till er andra i bandet ... som sagt jag ÄR hedrad och det är vansinnigt roligt att repa trots att den där jävla Frasse
spelat bas som en leprafingrad Sängvätare och det är omöjligt att efterlikna hans basgångar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback