Grattis Sven Tosing 30 år !

En av mina allra bästa vänner Sven Nestor har blivit 30 trots dåliga odds .
Jag träffade Sven första gången på en Matthew Sweet Konsert i stockholm då var
sven 19 år .. sen dess har vi umgåtts sporadiskt .. mest på telefon tyvärr då han levt
i vimmerby/västervik och nu i Malmö .

På senare år har jag haft glädje att lära känna Sven mer på djupet ( umgåtts med han nykter)
och nu förstår jag varför han är så stor ... hjärtat måste få plats helt enkelt .

Grattis Sven .. ses snart igen .
image921


Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis Sven hoppas du får en skön dag

Postat av: anecdoteman

Tjo å Tjim!

Stora kramen på Sven.
Otroligt fint namn förresten, mitt andra namn : )

A-MAN

2007-10-15 @ 14:21:28
Postat av: s

Congratulations, traj-laj-laj-laj-laj!

2007-10-15 @ 14:47:17
URL: http://chives.blogg.se
Postat av: Sven

oj, man tackar för dessa vackra ord

2007-10-16 @ 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback