Cool Mutha Lennart

Namnsdag idag .

image906

När min mor och far skulle döpa mig och antagligen ansåg att förnedringen
inte var komplett med ett så "o-italienskt" namn som Mikael
.. ja då kompletterade de med Lennart !!

Många gånger har jag förbannat det faktum att jag varken har fått några
 sydeuropeiska gener eller heter Guiseppe , Mauritzio eller Sergio (det snodde farsan) 
ingen kan ju tro att jag är italienare när jag presenterar mig som Micke
och har ett utseende som skulle få vilken prakt-arier som helst att hurra av förtjusning. 

Det är grymt .

Men lennart .... en del gamla namn är så töntiga så de blir coola
.. säg Bertil eller Ture .. men Lennart är helt hopplöst ..
alltid när det talas om mellannamn så drar jag på det i det längsta ..folk kan redovisa
hur fåniga exempel som helst typ Maximilin , sigvard , Torbjörn ..
men när jag yppar mitt brister alla alltid ut i gapskratt .. Lennart KAN aldrig bli coolt !

Kommentarer
Postat av: s

Du hade ju kunnat hetat Lennart i förnamn

Postat av: Sven

och kallas för Lente

2007-09-28 @ 11:09:40
Postat av: Fröken Markpetare

Grattis på namnsdagen, Lenne! Blev det tuffkam vid frisörbesöket?

2007-09-28 @ 11:25:06
Postat av: Saint

Tack Goatie .
Nix inge Tuff .. mer Boyband .. Tres Tres Gay !
Ser lite Lennart ut faktiskt .

2007-09-28 @ 11:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback