She don't eat meat but she sure like the bone

Upplagt för stor smaksensation


penis på menyn En ny smaktrend är född. Restaurangen The Peking Duck är den första i världen som bara har penisar på menyn. Här: rådjur.   Ormpenis.  Sälpenis.

Glöm fyra små rätter.

Penis är senaste mattrenden i Kina.

Väldens första restaurang som bara serverar manliga könsorgan har öppnat i Peking.

Flamberade lammtestiklar i all ära. Men i Peking får du hela paketet. The Peking Duck heter restaurangen som är först i världen med en hel meny med penisar.

Belägen i stadens fashionabla kvarter hoppas restaurangen locka trendiga finsmakare och affärsmän, enligt den egna webbsidan.

Flera sorter

För den som är beredd att lätta på pungen finns genitalier från åsna, oxe och säl på repertoaren.

- Jag har besökt andra restauranger som har de här delarna från enstaka djur. Men det här är första stället där man kan välja mellan flera olika sorter, säger en besökare.

Krögaren Nils Emil Ahlin, som äger värdshuset Ulla Winbladh i Stockholm är skeptisk till konceptet.

- Det är inget jag skulle laga eller äta. Testiklar är visserligen stort i Frankrike men det här har jag aldrig hört talas om.

- Att använda hela djuret i matlagning är ingen dum idé men just penisar förstår jag mig inte på, säger Nils Emil Ahlin.

Hanna Lindblad

Kommentarer
Postat av: Sulan

Borde den inte heta "Peking Dicks" ?

2007-09-11 @ 08:43:45
Postat av: saint

Givetvis hahaha !!

2007-09-11 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback