be afraid .. be very afraid !

.. samhället har inget vettigt straff för den här typen av brott , mitt förslag är ASS-RAPE med trasig flaska !

Foto: Calinge Lindberg 
Räddningstjänsten bärgade den dödade svanhonan.
Svan i dammen fick halsen avskuren
NYKÖPING
Ett bestialiskt fall av djurplågeri upptäcktes sent på tisdagseftermiddagen. Svanhonan i Svandammen i Nyköping hittades liggande livlös i vassen med halsen avskuren.
- Så sent som i går såg jag hanen och honan simma omkring tillsammans i dammen, berättar Lars Lundby som varje dag tar sig en cykeltur ned till dammen för att titta på svanarna.
Attacken mot svanen har förmodligen skett någon gång under måndagskvällen eller under natten till tisdagen.
- När jag kom hit tidigare i dag såg jag bara hanen. Sedan upptäckte jag att honan låg alldeles stilla på en vassrugge.
Brandkåren som larmades till platsen bärgade den döda svanen och kunde bara konstatera djurplågeriet. Svanhonans hals var avskuren ända in till kroppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...nu vill jag bara do...da.

2008-05-18 @ 03:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback