Bravo !!

Äntligen bra kaffe i Nyköping ... trots ca 20 espressomaskiner i stan kan INGEN ..göra en skaplig kopp espresso !
Nu har stan fått en ny klädaffär med liten fikadel ... i glädjeruset efter en fantastiskt bra espresso var jag tvungen att köpa
ett par kallingar av bambu för 200 spänn .. och ja de är bra mycket skönare än det låter !


Bravo kaffe & kläder

Bravo är en oas i Nyköping för alla som är medvetna om mode och miljö. I butiken shoppar du kläder och skor från svenska och internationella märken som fokuserar på färgstark och väldesignad eco-fashion. I caféet fikar du eko, Fairtrade och lokalproducerat.


Kommentarer
Postat av: Steve Lundin

Äntligen! Har inte varit där ännu. Men hit ska jag definitivt gå när behovet efter en ordentlig espresso drar igång. Hoppas, det är gott...

Får svår ångest över att dricka espresso på fiket i centrala Nyköping. Så äckligt tråkigt att det inte borde få heta espresso. Typ istället: "Gammal kaffesump från igår".

Näe... Nu går jag till Bravo!

Postat av: Steve Lundin

Ja, nu har jag varit där!

En god espresso-kick.

Gott. Äntligen, har jag hittat den sista biten av att "känna sig hemma i Nyköping". ;-)

2008-06-11 @ 12:00:44
URL: http://www.nykopingsguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback