Köp Trisslott !

På lunchen fann jag ett brev från Kronofogden på hallmattan ... - Jaha då var det dags igen
tänkte pessimisten Micke ... inte helt obefogat förstås .. ett brev från dem är sällan
goda nyheter eller lotterivinster... MEN TJI !! (jävla uttryck egentligen)

Ett UTBETALNINGSKORT på 2.000:- och en ursäkt för man tagit
FÖR MYCKET (!!!) pengar av mig .
Första impulsen att ej gå tillbaka till jobbet,hoppa på första tåg till STO och ta en
 Lyxbarrunda med Calle la sig
ganska fort när jag insåg att jag och Benjamin kan sluta leta pantflaskor på
gator och torg för att finansiera fickpengarna till Kreta-resan ... HURRA !!!!

Googlade på Happiness .. fick följande bild hahaha !

Kommentarer
Postat av: Simon

haha Grattis kompis!!
var kul o se er idag!
hoppas verkligen att resan blir toppen!

Postat av: Sara

ah va bra alskling!
Vad ar det man sager...plotsligt hander det.

2008-05-11 @ 06:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback