Rapport fran Kreta

Moi-idioten  . . som alltid skall stalla till det .. passet var trasigt sa de ville inte slappa ivag oss
pa skavsta , efter mycket om & men sa fick jag ett tillfalligt pass for 1000 spann hahaha


Benjamin plockar snygga stenar i solnedgangen


Vi har haft underbar tur med hotellet , ospecificerad resa for en spottstyver .. men bor i en etagelagenhet
mitt i byn Platanias med 2 pooler ... lysande . tyvarr ar hotellets dator av vic64-klass sa jag lyckas inte
vanda bilderna ratt .. fixar det nar jag kommer hem.


Stallet (platanias) ar ett gigantiskt turistjippo ... jisses !! trasiga / oense svenska barnfamiljer overallt som skriker pa varann .. jag och B bara skrattar och njuter av sol och bad , vara grannar ar 2 supermysiga 18 ariga tjejer fran gotland som B har blivit polare med .




Benjamin fick 60eur av farfar&farmor ... 2 vardefulla inkop hittils ett Jing&jang-halsband och en slangbella ..
Vi hanger en hel del pa coola barer ... men det ar vansinnigt dyrt har ... inte som jag mindes grekland ..





Forsta kvallen firade vi pa lyxrestaurang ... skitbra .. de bjod pa efterratt och en liten kanna 2-3 dl med Raki..
kretas svar pa grappa .. svingott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback