The bays are back in town.

En gammal god vän Jocke Lindblad ringde och ville att vi skulle
styra upp en "reunion" med gamla "Oxelösundsgänget" .. hoppas det går
i lås .. det är en fantastisk pyttipanna av människor med alla tänkbara
demoner och issues .. kan bli en höjdarkväll .

Jocke "Artisten/konstnären"
Joakim Lindblad. Foto: Pierre Zoetterman

Gecko "Debattören" "den obstinate" "galna skataren"


Conny "Galningen""Festprissen"


Bisto "Skataren" .. hittar ingen vettig bild ..håll till godo med denna :


Nu behöver jag bara få tag i Pesse & Hjalle sen är allt i rullning !

Kommentarer
Postat av: Anders Karlsson

Jag såg filmen Masjävlar häromdagen och tänkte, jag känner igen honom (han som skulle skjuta skallen av sej) och namnet Jocke kom upp i min hjärna. det var ju Jocke Lindblad kollade jag sedan upp. Coolt. Jockes prestation tycker jag var riktigt bra men filmen i övrigt kändes som en skolteater från högstadiet.

2008-10-22 @ 12:16:34
Postat av: Riikonen

Men va fan klart vi ska ha ett möte......

Jag kan dokumentera erat möte.

och det skulle vara jävligt kul att träffa er alla.



Ja nu e jag inte inbjuden, men kul skuile de vara



Pesse befinner sig i sydafrika.



Kram

från Riikonen

2009-06-09 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback