Irritations-genen

Jag har oerhört lätt att reta mig på folk , jag är även oerhört långsynt , detta är väl den
enda italienska genen jag fick från min far , tack pappa .

De som oftast är måltavlor för detta just nu är Göran Everdahl och Jonas Gardell .
Lyssna på Göran när han talar film på SVT ... brrrr .. det är inte vad han säger .. det är TONEN !!!

Att man fått honom att le så här "normalt" på bilden kan bara vara ett Photoshop-arbete:


Och jag anser Jonas Gardell ha samma "ton" .. kan inte lyssna på den karln , jag vet
att jag får fan när jag säger nåt om Gardell .. det är ungefär som att reta sig på DiLevas kaftan ..
de gör man bara inte .. men jag kan inte hjälpa det .

Anicka Lanz är en annan som jag alltid ogillat , Sara har haft mycket roligt
för att jag alltid sagt att hon är Göteborgare .. när hon egentligen är från Fisksätra eller någon
liknande Stockholmsförort .

Mitt försvar är helt enkelt att hon har alla attribut som en göteborgare
har , smådrygt skratta åt sig själv och alltid låta högst .

(har numera dock omvärderat Göteborg och dess invånare
efter att ha umgåtts med de allra bästa på Way Out West)

Kommentarer
Postat av: Mattias Fasth

Faan sant angående Annika Lantz...hon måste älska sin egen röst.

2009-01-30 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback