The opposite of the Timell-effect

Hjälpte min gamle gode vän Nicklas med flytten .

Niclas är utan tvekan den mest otekniska kille jag någonsin mött
all hemelktronik från kaffebryggare,klockradio till Platt-tv får han
hemlevererad och installerad .. sms och mms kommer inte på tal , han var
den siste jag kände som skaffade mobil och har nog kvar samma .

Helt plötsligt plockar nicke fram sin verktygslåda , en liten mycket välstädad
sådan , ungefär en sån man köper till förstakluttare som tycker slöjden i skolan är skojsig.


Jag lyckades även få Nicke att posera med en skruvmejsel och till min
förvåning höll han den i rätt ände .. men han såg inte ut att trivas och jag
kände mig orolig över att min jakt på så här fina blogg-uppslag skulle kanske
 sluta med ett förlorat öga eller punkterad mjälte .



Kommentarer
Postat av: sara

Niclas är en riktig raring !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback