Grabbresa Göteborg - 06

Jaha så var man i Göteborg .... Alla som känner mig vet att jag hatar Göteborg och framförallt Göteborgare . . varför ?? jo ... jobbade 13 år på resebyrå och varje studieresa jag var på ( hundratals) så fanns det nån "go" jävla gubbe från Göteborrrg som stog i bar överkropp på barbordet med rolig huvudbonad och skrålade Blååååååviiiiit !!!!! ... och alla sa .. åhhh va roooolig Glenn är !!

Brrrrr får rysningar .....

Men vi är här för Benjamins skull och ..... Liseberg är inte så p jåkigt faktiskt ... resten ?? . . ja tacka vet ja Möllan !!

Björklund ... hur fan kunde du bo här ??

Kommentarer
Postat av: Spritrik

Som du vet är jag lite sinnesslö och som du oxå vet gillar jag att dricka. Båda dessa saker hjälper en genom livet. Men efter att bott där i 7 år så fanns det ingen sprit och idioti i världen som kunde hålla mig kvar utan det var bara att dra tebaga ti Malme som ju nog är ett av dom bästa ställena på jorden (utom 2 kockar i Staffanstorp).

2006-07-06 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback