Herremän igen !!

Tänker kommentera gårdagens seger :

Det som gör denna seger oerhört skön är det faktum att ALLA är emot Italien .. har suttit på flera storbildskrogar och lyssnat på äckliga svenskar som spyr galla över mina landsmän och kallar dem för Bögar , Divor , Filmare osv osv . . om det har att göra med att sverige är ett u-land när det gäller fotboll och dessa idioter är mer intresserade av att dricka 29 kronors-öl och titta på en plasma som de helst ville ha i sitt tragiska radhus ... eller det faktum att de har mindervärdeskomplex därför att vem som helst i Italienska landslaget skulle kunna sno deras brudar .... ja vad vet jag ! 

Italien blir utbuade när man lyfter segerbucklan ???? därför att Zidane skallade Materazzi ???? . .är det inte nåt som är fel här ??
Jävla filmare ? . . är inte alla de ? är inte detta ett domar-problem i så fall ? om inte domarna om och om igen dömde felaktiga frisparkar och straffar .. ja då skulle INGEN filma till sig dem ... eller hur ?

Hade Frankrike buats ut om Materazzi skallat Zidane ?
Har NÅGON i Sverige noterat vem som är VMs värsta filmare .. Ljungberg !!
Hade glömt att det var så här ... kommer ihåg det så väl nu ... EM senast ... samma historia .... helt j-a otroligt .


62280-143
             MATERAZZI

Jag firar segern med denna mail till mina jobbar kompisar :

Kära medarbetare .
Ödmjuk och fin som jag är (ett typiskt italiensk drag ) så tänker jag inte göra speciellt mycket väsen av det faktum att vi tog hem bucklan i Fotbolls-vm ... utan lugnt och sansat lämnar jag in mina skor och skjortor till er för putsning och strykning under eftermiddan .
Tack på förhand .
Micke Santo
FORZA ITALIA !!!

Kommentarer
Postat av: anecdoteman

Grattis din gamle avernadrickare.
Jag saluterar rakt av.
Det var enormt skönt att Italien vann, enda laget som faktiskt spelade fotboll och gjorde det när alla som minst trodde på det. Cannavarro och Buffon är grymma. Pirlo va bäst. Del Pieros mål mot tysknazisterna var snyggast och kallast.
Faan va gött.'
kram vi syns på lördag

2006-07-11 @ 00:39:20
Postat av: eken

Undrar hur mycket domaren kostade? Var det inte han dom köpte en straff av mot Australien?

2006-07-13 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback