Italian Stallion ?

Hur ligger det egentligen till med mitt italienska påbrå ??? se bilden nedan :
62280-140
.. Efter en vanlig dag på stranden .... behövs antagligen inte världens bästa upplösning på skärmen för att se vart badbyxor började och slutade !!  ... ja ja skratta ni ... men så här är det alltid ... jävla skit !

Farsan gener och anlag måste vara sämst i världhistorien .... jag är en blond j-a lintott som bränner mig av att läsa 5-dygnsprognosen ... och man får verkligen leta för att hitta några som helst Italienska anlag :

Temperament ? njae egentligen inte !
Casanova/strandraggare ? jo tjena !
Sydländskt mörk och sexig ? hahaha

näe är en karbonkopia av min mor ... EN TYPISK LUCIA !!!!
till min tröst kan man ju titta på mina systrar ... hahahaha .. samma problem där kan man säga ..
62280-142
hahaha kolla in benpa !!


Kommentarer
Postat av: gumman

Men älskling...du är ju den finaste!
ha den så mysigt idag, vi ses ikväll goding.

2006-07-10 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback