Helgen

I fredags ringde min gamle (?!?) vän och Casey-kumpan Henry .. han var i stan och undra om vi skulle ta lite bira... visst !! trevligt det var svinlänge sen .. fan vad sugen man blir på att "peta" ihop lite musik igen med honom ...men jag ville inte säga nåt ...

I lördags bar det av till Stockholm med min Italienska kusin Giorgio och hans tjej Daniela ... vi visade dem stan .. de var helt saliga ... det enda som Giorgio inte var nöjd med var att jag bokat bord på Vegetariska restaurangen Hermans ... hahaha han satt och ojjade sig och berättade att han älskar rått kött ... speciellt gris !?!??! ... och Trippa (gristarmar)  RÅA !!!!!!!!!   herregud ... trikiner för helvete !!!

På kvällen bar det av till stugan ... grillmiddag och vin med Italienske grannen Walter .. och pinsam fotboll förstås ...  Giorgio skrattade gott åt det svenska spelet ... ikväll spelar de som vinner hela skiten ... ITALIEN !!


FORZA ITALIA !!!!


Kommentarer
Postat av: eken

Italien? Dom vinner väl som vanligt bara en oscar för bästa filmning!

2006-06-13 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback