Mew - Frengers

62280-5
Är helt såld på denna platta .. borde inte va det men kan inte låta bli .. har haft den i Ipodden i över ett år och aldrig fattat poängen med dessa märkliga danskar .. tyckte det lät som en blandning mellan Aha placebo & Kent (brrr)  .. Men nu har den satt sig rejält !!

Kröp t o m till konserten i Roskilde som antagligen var helt fantastisk ... men för hög promille-halt och det faktum att Farbror Sven stog bredvid och drog i mig och bannade  - VILKET JÄVLA HOMO-KENT !!

Detta är verkligen inte min kopp te .. men blir lite svag för musik som inte går att placera .
Jag antar att min sydsvenske vän Punk-Eken kommer kräkas när han läser detta .. han förkastade mig totalt när det visade sig att jag är ett gammalt Simple Minds-fan ...och detta är nog spiken i kistan hahaha !


Kommentarer
Postat av: eken

Spiken i kistan va det.... Hur ska ska du kunna försvara det här? Du får nog ha tjejfest istället.

2006-03-17 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback