Yihaa !!

62280-12
Sara hade lånat Brokeback Mountain från en kompis igår , ni som inte är bekanta med denna rulle
... det är en Gay-Western ?!?!  givetvis oscars-belönad .. - Den som känner mig vet att jag är "openminded" och ej fördomsfull på nåt vis ( nåja.. alla Inlines-åkare är fjollor och bör jagas bort från gator och torg , och alla Oxelösundare är onda  ) .. meen jag klarade bara av en kvart (kändes som 1 timma ) ...när det "hettade" till i tipin och det började röv-kopuleras .. då flydde jag  !!..  filmen var bedövande tråkig !!  vacker ? ..visst men ställ upp en engångskamera i Wyomings bergstrakter och jag lovar att det blir vackert ... och visst är kärlek fint ..men det behöver ju inte vara så förbannat tråkigt !!

Nej Hyr Midnight Cowboy istället om du gillar syndiga grabbar i Cowboyhatt !!



Kommentarer
Postat av: Spritrik

Såg oxå denna hypade rulle med Farbror Sven och Tant Petra härförleden. Ett under att man höll sig vaken till denna sömnpilla. Sicket jävla mög. Nä den bästa bögen på film för tillfället är Philip Seymour Hoffman i Capote. Skitbra film och suverän skådis.

2006-03-20 @ 10:43:49
Postat av: Sven

Det var ju fett när dom bögade i bergen!

2006-03-20 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback