Malmö Tour - 06

Hemma igen i verkligheten .. samma känsla som vanligt .. mysigt här i Nyköping / bor bra o s v .. men om min livssituation såg annorlunda ut skulle jag GENAST flytta till Malmö .

Trivs så innihelvete bra där .

I fredags när vi kom ner så var det lätt 27 grader varmt .. men i lördags morse max 10 grader hahaha ... tog lite av udden på skatetävlingarna på Stapelbäddsparken ... åkarna laddade ingenting och satte ungefär 2 % av tricken ... ganska avslaget faktiskt .. men parken var helt otrolig ... hann tyvärr inte provåka ..så jag har ännu en anledning att åka tillbaka .

Tokfylla i Fredags så resten av helgen kom lite av sig när det gälde sprit-intag .. men det gjorde inget .. fick mysa med Sven & Petra istället .

Lär mig alltid lite skånska :

Vanna-bragare = Blöt Fis

Kommentarer
Postat av: eken

Tjena. Ni missade Hosoi igår. Det gjorde ioförsig jag också. Det stod en liten mörk snubbe i keps o solglasögon framför oss under finalheatet, som enligt dom som jobbade var nämnde Christian H. Lite weird. Han är i kph o hänger med Nicky Guerero! Ses /E

2006-05-15 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback