Munson

Hoppsansa vilket mayhem i fredags ... bowlingfest med utgång  (jobbet) .
har aldrig spelat över 100 innan ... nu spela jag 4 serier 100,152,138,112  ... passa dig Björklund jag är dig hack i häl !!! (skånepöjk/kompis/Bowlingproffs) .

Detta firades med aldeles för mycket mat och dryck ...blev en vurpa på FIKA efter det ytterligare en på BIRGERS ... och nu mina vänner är det härmed Officiellt ...ALDRIG mer sätter jag min fot där ... jag fick nog av feta radhus-kärringar som går ut 1 gång per år och skriker sig hesa till Lena PH i schlagerbaren , ramlar i trappen , och kallar bartendern för svarting ..... usch vilket ställe ... varför besudlar man sin kropp med denna upplevelse ... det är helt hemskt ... jag vill inte låta som en snobb eller att jag är förmer ... men dessa människor uppträdande och attityd får en att vilja låsa barskåpet och kasta nyckeln i Nyköpings-ån !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback