Santo's Catering

Har en catering ikväll , til Johan Falk min Svägerskas man ...så här ser det :

     Menuförslag
 
Micke’s ”Saltimbocca” Kotletter 
” VinSanto” - marinerade och fyllda med Parmaskinka och salvia .
Melanzane
 Aubergine-gratäng med tomatsås , mozzarella och parmesanost 
Grillad ”Parmesan & Rosmarin potatis”

  Tillbehör:
Nybakat Foccacia-bröd med oliver och Rosmarin
Tomat / Ruccola & Mozzarella - Sallad
Inlagda Kronärtskockor & solt Tomater
Röd Pesto-sås
125 :-
............................................................................................................
Tillägg för stora Buffen 150:-
 
   Peperonata(Norditaliensk Paprika-gryta)
 Cecci Con Tonno(Kikärt/Tonfisk-sallad)
Pecorino ,  Gorgonzola & Fikonmarmelad
Kallskuret / Salami , parmaskinka  

Kommentarer
Postat av: Simon

Åhhhh jag tar 2 !!!!! tänker tillbaks på min systers wedding, och det jag kommer ihåg är mitt nakenbad och micke dyngrak bakom DJ båset... OCH framförallt kommer jag ihåg den goda maten!!

2006-11-29 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback