Sour "Kraut"

Tack eken för listan ..Hårda grejer !! och kraut minsann ...de visste jag inte och Sunn O))) är synnerligen "post" och Yes i like  !!   ..Boris ska jag nog kolla upp !!

http://www.youtube.com/watch?v=A21Y_igeMrE
Kolla in dessa herrar Wolf Eyes ... aj aj aj mina stackars popöron .... de är Risbergs Favvo-hårdingar , han fick äran att snacka lite med dem innan spelningen på Accelerator ... enda sättet att få lite respekt hos dem var att säga att man uppskattade Foetus ... jag hade aldrig vågat , de hade slitit popluggen av mig och våldfört sig på mig !!

De gör även posters som kan tilltala herr Oak :
62280-370

Kom ihåg känslan när jag hamnade längst fram på Dark Funeral i Hultan ..iklädd för liten ljusblå Ben Sherman-skjorta och nykammad snelugg ... de hade avhuggna grishuvuden på scenen ...jag sover fortfarande oroligt !!

Kommentarer
Postat av: eken

Har du köpt Zidane soundtracket av Mogwai? Köpte en låt på emusic, Black Spider, verkar rätt bra. Tror ioförsig att den o ett par andra låtar är outtakes från Young Team. Nu ska jag gå o hämta American Hardcore boken på posten! den lär vara riktigt bra. Hörs. /E

2006-11-23 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback