Dagens Citat

Youth is waisted on the young

Underbart sagt av George Bernard Shaw .

.....
Så sant så sant ... det är ju nu (alltså mentalt nu) man skulle vara ung .. när man fattar möjligheterna .. när man uppskattar lyxen .

Senaste 10-15 åren har jag bara umgåtts med folk långt mycket yngre än mig själv .. slås hela tiden av hur slöa och ointresserade de är (generaliserar lite hårt där ) ... de är liksom ingen "go" i dem ... och det är det ju inte i mig helller  .. men jag har rätt att vara slö ... därav dagens citat ... hajar ni ??

Kommentarer
Postat av: babycakes

snicksnack! Det finns ingen som VILL så mycket som jag! Och jag är ju ung.

Postat av: jag

ingen regel utan undantag älskling !! du vill ju nästan FÖR mycket !! puss

2006-10-30 @ 12:16:50
Postat av: eken

Är felstavningen av wasted av Freundiansk karaktär?
Tänkte du på din waist=midja? Den fixar du väl till i gymmet!

2006-10-30 @ 21:05:00
Postat av: Mikey the Saint

nej .
Felstavningen beror på att jag är svensk .

2006-10-31 @ 08:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback