ett kulinariskt "bungy-jump"

Min älskade farbror Euri är här  med sin harligt ur-italienska fru Mirella .... umgicks med dem i helgen hos min far och mor .

62280-322

Ikväll ska jag bjuda dem på mat ...jikes !!
Italienare är väldigt inskränkta och svåra att tillfredställa när de är utanför Italien ... det finns liksom inga "säkra kort" ... så jag sticker ut hakan rejält och tänker bjuda på Pasta Marinara med blåmusslor ,bläckfisk , räkor i en sardell/oliv/kapris/tomatsås .. ett kulinariskt "bungy-jump"  hahaha ..
det är som att bli bjuden på Rotmos med fläsk av en Nepalesisk Sherpa .

Till detta blir det nybakt bröd ,kikärt-Tonfisk sallad , tomat-mozzarella .

Ska bli skitkul ... men lite "scary" .

Kommentarer
Postat av: Simon

u can doit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback