Kebab Nazisten

Idag skall jag fira att jag för första gången i mitt liv svettades på ett gym igår , äger ett gymkort f o m igår ...känns overkligt .. inte jag liksom .. fast det var helt ok ..rätt skönt faktiskt .


Jag firar givetvis med Kebab hos kebab Nazisten ... en inrättning i Nyköping där världens elakaste kebabkock jobbar ... haha ...han är underbar .. varje beställning besvaras med en utskällning eller en spydighet .. nån gång har jag sett honom försöka sig på ett leende ...jikes .. då blir det läskigt på riktigt !!

Sökte efter en bild på Google på en kebab fann denna oljemålning ( !?!?!?) hahahaha
62280-319

Kommentarer
Postat av: simon

hoppsan kom in på fel blogg, Micke skulle aldrig gå på ett gym! "vacker" kebab


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback