Organiserat mord

Finns det nån där ute som kan förklara/försvara "Nöjes-jakt" för mig ??
jag fattar ingenting ... ? smaka på ordet Nöje + jakt ?? vaaaa ?

Ok om det var Borgare och Brats man smög på med Mausern i buskarna på östermalm.
men värnlösa djur ? va fan är meningen  ?
62280-318 
Nu har det dykt upp en albino älg i norska skogarna och de norska jägarna pissar på sig av glädje för chansen att få skjuta ihjäl "blek-ulf" som han kallas  ... visst norrmännen är kända för att ha djurmord som hobby ...men va fan är det som gör en människa så glad av att skjuta ihjäl en annan själ ?


Visst min dubbelmoral kanske visar sitt fula ansikte här .. Kishti några bloggar ner skulle jag gärna pumpa bly i men hon är ju inte OSKYLDIG  !!


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag skulle fetlätt kunna skjuta av ett par pensionerade jägare uppe i norr! finns en hel del gamla gubbar som närmar sig 90 och sitter o lurar ute i skogen med en bössa!!! DET kallar jag nöjes jakt! en ren sport!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback