Wow Torkat Blod !!! hahaha

Kul kommentar av Dominic Aitchison i MOGWAI på Jan Gradvalls sida (www.gradvall.se)





"– My Bloody Valentine spelade i Glasgow när vi var 13-14 år, säger Dominic. De var förband på Rollercoaster-turnén tillsammans med The Jesus & Mary Chain och Dinosaur Jr. Det var så högt att jag såg hur mina byxben fladdrade av ljudet. Glasgow-publiken gav My Bloody Valentine fingret, men jag gick längst fram och tyckte det var de bästa jag sett.

– Morgonen efter knastrade det lite konstigt i örat. Jag stoppade in fingret och upptäckte torkat blod. När man är 14 tänker man inte på att det är skadligt utan tänker: ”Wow, torkat blod!”

Kommentarer
Postat av: Simon

LOL

2006-10-03 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback