The times they are NOT a'changing

Skitbra i fredags ..superbt att träffa Johan . Bonusen kom i form av Matte Lind hahaha han är lika rolig som vanligt ... klassiskt spritintag ( öl,vin ,grappa) ... utgång och efterfest (sara var tapper enda till klockan 5 .. sen kom hon upp och stängde av stereon , helt rätt ..hahaha)

Fan vad viss musik låter bra kl 3 på morgonen ... jag och Johan skrålade och sjöng med i en hel platta Starmarket !!  känns  som det bara är han och jag i hela sverige som fortfarande lyssnar på dem .

Fan ..jag gillar verkligen Johan ... alltså han är så otroligt "slacker" ...han är "Earl" upp i dan hahaha !!
han kräktes hela lördan i en hink i mitt vardagsrum och allt kändes som förr : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

starmarket låter inte bättre kl 4 på morgonen, dom låter som millencolin även då och vad gäller spykaskaden i mitt vardagsrum så var det väl sisådär...

2006-09-25 @ 11:45:16
Postat av: Sven

Starmarket är bra skit

2006-09-25 @ 16:59:55
Postat av: eken

Klart man spyr om man lyssnar på Starmarket......

2006-09-25 @ 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback