Det drar ihop sig !!

Nästa helg är det dags ...

Några påminnelser :

* Ni som inte betalat (ganska många) .. verkar inte vara nån ide att tjata mer .. betala vid "incheckningen" !!
MEN OBS !!!!! ALLA måste vara anmälda innan !! .. antingen via tel eller hemsida www.santo40.capsys.se
så jag kan beräkna mat/dryck .

* Bandmedlemmar är de enda som inte betalar .. de får en annan färg på armbandet som ger dem "band-öl" och mat . Flickvänner/kompisar/groupies betalar .. tyvärr .. det är så detta spektakel finansieras .. alltså hundringen som kalaset kostar ger er ett mål mat en öl/glas vin ,  12 band , dj's och ett jävla hoolabaloo .

* Ser helst att man inte tar med dricka ( kan inte förbjuda det dock) .. men samma sak där .. baren är också med och finansierar detta .. i baren kommer finnas öl/vin till självkostnadspris (20:-)

* Mat-tält kommer finnas på plats .

* Övernattning :  Ta med tält / sovsäck eller vandrarhem (se hemsida)  .. tyvärr fullt hos mig .

Kommentarer
Postat av: Groupien

Jag har ju betalat för den där basisten också, men eftersom han är med i två band är jag ju dubbel groupie, så det går kanske jämt ut?!

2007-08-14 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback